DatumPlánSkutečDatumPlánSkutečDatumPlánSkutečDatumPlánSkuteč

Říjen 2010

Zprávy z žirafátkova

27. října 2010 v 9:10 Jak jde život
Holky, sport je sice můj život, ale z tohohle pohled skoro nežiju.

Hodně se teď učím a pracuju, dost nuda no, Musím ale tu školu dodělat, takže se uvidíme někdy, někde. Budu tlustá a plná odhodlání znovu sportovat a štíhlet.

Zatím na mě nezapomeňte.

Den 4, týden první

21. října 2010 v 7:21 Hami mňam
Včera jsme měli firemní bowling a já na to samozřejmě uplně zapomněla, takže jsem šla místo cvičneí házet koulí. Dala jsem si i nějaký pivka. Zábava byla dobrá. Jen teda nevim nevim jestli tu neztrácím svojí sportnovní tvář

Kolegyně odjela na 3 dny na školení, tak budu pracovat za ní, bude to náročný, uff. Snad to pujde hladce.

Dneska mám v plánu se zas trošku zničit doma na hrazdě a s činkama a zítra musím do školy. Mám toho naplánováno docela dost, v práci bude shon, doma bude shon. Snad se mi tam podaří vmáčknout nějaký to posilování a hlavně udržet chutě na uzdě.

Den 3, týden první

20. října 2010 v 7:59 Hami mňam
Tak včera žádný cvíčo, všechno v horní půlce těla mě  bolelo a v dolní na mě útočí to kolínko, dneska zkusim jít na posilko a možná i na tae bo, ale zavážu si nožku

Zas jsem včera pekla buchtu podle Zuzky z Bodyrock.tv, vlastně moc k Zuzce teď už nechodím, přijde mi, že se na mě příliš radikalizovala a já bych to psychicky neunesla.

Jinak nic nového se asi neděje, jen od pondělka mám míň o kilo, ale stejně moc tý váze nevěřím a stejně je to furt hausnumero.

Jo a taky jsem včera našla nějaký svůj hubnoucí deníček z roku 2008 a jedla jsem denně jen asi 2000 - 3000kj  - jo blbý jsme byly všechny jednou teď už mám tak děsnej strach o svoje poctivě vydřený svaly, že bych takový  blbosti nedělala

Den 2.,týden první

19. října 2010 v 7:10 Hami mňam
Včera jsem poupravila cvičící plán a cvičila doma. Přeci jen mám doma jednoručky, hrazdu a něco jako TRX samozřejmě podoma udělaný. Nebudu kvůli tomu ale chodit do fitka :-D

Hnedka zrána citím prsa a trošku i záda. Nohy sem necvičila, pořád mě zlobí to koleno, vrže a bolí - asi ho useknu a bude.

Den 1, týden 1.

18. října 2010 v 7:42 Hami mňam
Ahoj, tak se mi objemovka vymkla z rukou a už se zas nevejdu ani do jedněch kalhot. Do Nového roku se to musí změnit.
Takže mám 11. týdnů na to se sebou zas něco udělat. S fotkama teď fakt chvíli nepočítejte. Taky by se Vám z toho chtělo plakat.

Bike weekend

12. října 2010 v 18:15 Jak jde život
Tak tentokrát už asi opravdu poslední pro letošek - ráno mrzne a přes den už to s teplotami není vůbec slavné. Víkend jsem strávila celý na kole. V sobotu jsem byla v Jizerkách a Krkonoších (70km) a v neděli v Českém ráji. Bylo to holky uplně supr, počásko skvělý, trasa taky a tělo mě taky podrželo a nenechalo mě ztrapnit se nízkou fyzičkou před kolegama (3  chlapy) se kterýma jsem na kolech brázdila lesní i asfaltové cesty.

Den 5, týden 1.

8. října 2010 v 9:16 Hami mňam
Tak mě teda dneska pěkně škrábe v krku, zkusím to vyhnat čajem se zázvorem, když to nepomůže, mám zítra po bikování Jo a taky jsem se ráno změřila a  usoudila jsem, že si prostě budu říkat, že jsem v objemovce - přeci jen, objemy mi stoupají (hlavně přes prdelku)

Den 4, týden 1

7. října 2010 v 14:32 Hami mňam
Dneska jsem teda unavená a zpruzená už od rána v práci. Není dnes můj den. Navíc jsem četla supr dietní tipy od Zuzky na bodyrock.tv a kdybych se stravovala jak radí, tak bych teda určitě byla štíhlá jak proutek  a jen samý sval, ale taky bych děvčátka chcípla hlady.

Takže jen pro inspiraci jo :
-- jíst každý 3 hodiny (no to jím i častěji),
-- v každém jídle kvalitní bíkoviny-porce velikosti dlaně (tak to bych taky zvládla)
-- ke každému jídlu dvě hrsti zeleniny (nebo jeden malý kus ovoce) - hm, to by taky šlo
-- sacharidy jíst jen po cvičení a to jen celozrné (tak tady bych to asi nezvládla) - představa, že jím k snídani jen cottage s jablkem ještě docela jde, oběd bez přílohy - no prosím, ale až do večera po cvičení (21:00) být bez sacharidů? to bych fakt chcípla hlady a navíc bych asi dřív chcípla u cvičení

V novém oblečení se určitě vyfotím, až budu zas cvičit Zuzku :-) Přeci se nebudu fotit jen tak. :-) tak asi na neděli to plánuju. Jo a v sobotu možná zas vyrazím na kolo - jupí, tak to nebylo poslední výletování :-)

Den 3, týden 1.

6. října 2010 v 10:06 Hami mňam
Dobré ráno. Dneska mě pěkně bolí celý ruce - včera na weights bylo "milé" překvapení - celou hodinu jsme cvičili jen ruce. Jů, to bude svalů. Po weights jsem si dala ještě pár serií na bříško a 3x20 dřepů na Bossu míči (aby se mi zpevnilo kolínko při balancování a trochu se potrápil zadek), ale z nich mě nic nebolí, takže si příště asi vezmu činky.

Váhu jsem zas na čas zahodila do kouta a až mi zas bude oblečení tak jak potřebuju, dám ji milost a stoupnu si na ní

Ještě jsem se Vám nestihla pochbit, že jsem podlehla nákupní mánii a mám ještě jedny nové kalhoty a 4 nová cvičební tílka - jo a taky 44Kč na účtu
Ale co, aspoň budu cvičební kočka. Jídlo je dneska hooodně ovlivněno farmářskými trhy a skvělými sýry, které jsou tam k dostání

Den 2, týden 1.

5. října 2010 v 11:12 Hami mňam
Ano ano, nadpis napovídá, že zas začínám počítat týdny, ráno mi váha ukázala neuvěřitelných 78kg a jsem na tom jak v lednu - jo jasně, mám do zásoby nějaké svaly, ale co si budem povídat, z čokolády mi další svaly nenarostou.

Na weights jsem včera nakonec nebyla, děsně mě bolela hlavinka. Asi od zad - to mám z toho kola. Pche, sportem ku zdraví.

Bike výlet

4. října 2010 v 10:18
V sobotu jsem byla asi na posledním letošním bike výletu. Ono v těch osmi stupních co byly nahoře v Jizerkách se už nejezdí uplně pohodlně. Mám pro Vás zas nějaký fotky.