DatumPlánSkutečDatumPlánSkutečDatumPlánSkutečDatumPlánSkuteč
1.4.117117 cm20.5.113cm15.7.
109
cm9.9.105cm
15.4.116114 cm3.6.112cm29.7.
108
cm23.9.104cm
29.4.
115115 cm17.6.111cm12.8.
107
cm7.10.
103
cm
6.5.
114113 cm1.7.110cm26.8.
106
cm21.10.102cm

European Weights®

21. února 2010 v 20:32 |  Cvičení


Hnacím motorem celého programu - jeho filosofií je - imagine your muscle-, tedy představ si svůj sval. Kdo z Vás někdy posiloval a opravdu chtěl formovat svoje tělo - ví, že není možné sval dokonale procvičit bez koncentrace a soustředění se na procvičovanou svalovou skupinu, protože jen tak můžeme překonat sami sebe a tím se opravdu zlepšit.

Koncept je rozdělen na 3 oddělené tréninky - 1 den trénink prsa/biceps, 2 den záda/triceps, 3 den nohy/ramena. Důležitým prvkem celého konceptu je ale také fakt, že posilovací cviky jsou vybrány tak, že v každém tréninku je procvičováno oslabené svalstvo ramen, zad a svaly ruky - tedy úchopové svaly, na které většinou při posilování zapomínáme.
Posilovací cviky vycházejí čistě jen z posilovacích cviků tak, jak je známe z posilovny s důrazem na správné provedení a absolutní zdravotní nezávadnost - tedy práce v přirozených rozsazích pohybu, tak aby váha působící vertikálně na kloub nepůsobila v nepřirozeném úhlu, atd.

V každém tréninku je zahřívací část, po hlavní části vždy břicho a na závěr vždy zklidnění a strečink. 1 lekce trvá 60 minut. Cvičí se s hudbou, trenér před každou sérií vysvětlí a opraví cviky, které budou následovat. Důležité je, že je možné, ba dokonce nutné "vytuhnout" - tedy, když už vidíte, že činku nezvednete - udělejte si pauzu. Cvičíme s vysokými počty opakování. Jedná se o trénink svalové vytrvalosti, trénink má účinnost především na hustotu svalových vláken - naším cílem není mohutný nárůst svalové hmoty - ale její "zkvalitnění" a nárůst svalové síly. Trénink se projeví formováním svalstva a jeho definicí.
Jak už jsme se zmínili, jedním z nejdůležitějších prvků u všech sportovních systémů je přirozenost - pracujeme tedy vždy v přirozených rozsazích pohybu, přirozeném držení těla ale také s přirozenými materiály - tedy se dřevěnými činkami!!! Sada pro 1 klienta je tvořena jednou nakládací činkou (8kg) a dvěmi jednoručkami (2x 3kg). Zátěže je možno především pro muže zvedat směrem nahoru. Kotouče na činky jsou ve 2 vahách - 1,5kg a 4 kg.
Eu Weights® dokonale nahradí Váš trénink v posilovně - nebaví Vás už cvičit samostatně. Máte rádi motivaci ve skupině a motivaci hudbou. Rádi si "zařvete" když už fakt nemůžete, aby jste ze sebe ještě něco dostali? Ne nebojte se, žádné hloupé vejskání a houkání! Při European Weights® všichni společně počítají. A když už to nejde, tak si i zařvou.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Fína Fína | Web | 22. února 2010 v 21:17 | Reagovat

Tento trenink by se mi libil! Akorat jsem to jeste nikde nevidela. Ty to cvicis? Jinak tae-bo jsem chtela kdysi zkusit, ale tae-bo u nas bylo 100 lidi v male posilovne, kde s enedalo dychat...

2 Petrellis Petrellis | Web | 28. prosince 2010 v 11:26 | Reagovat

To by se mi taky líbilo! Jenomže vůbec nehrozí, že bych se do něčeho takového pustila :D
Mamka mi sebrala VŠECHNO s čím by se člověk mohl "trápit" a pořád mi vyhrožuje, že jestli budu vypadat jak chlap tak už mě nebude mít ráda :D :D

3 ALEXANDRIA27Bray ALEXANDRIA27Bray | E-mail | Web | 16. března 2012 v 16:05 | Reagovat

I had got a desire to make my commerce, however I didn't have enough amount of money to do this. Thank God my close dude advised to use the <a href="http://goodfinance-blog.com">loan</a>. Thus I took the consolidation loans and made real my desire.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama