DatumPlánSkutečDatumPlánSkutečDatumPlánSkutečDatumPlánSkuteč
1.4.117117 cm20.5.113cm15.7.
109
cm9.9.105cm
15.4.116114 cm3.6.112cm29.7.
108
cm23.9.104cm
29.4.
115115 cm17.6.111cm12.8.
107
cm7.10.
103
cm
6.5.
114113 cm1.7.110cm26.8.
106
cm21.10.102cm

zase v práci

14. dubna 2009 v 23:08 |  Hami mňam
7:00 protejn

9:00 müsli, tvaroh

11:00 1/2 protejnové tyčinky

13:00 salát s vajíčkem

15:30 tvaroh s ananasovým džusem

17:00 1/2 protejnové tyčinky

21:30 kuřecí maso



Pohyb: ráno 25 min běh, 15 min stepper
po práci fitko
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 chi chi chi chi | Web | 15. dubna 2009 v 10:05 | Reagovat

neblázni, dělám to na serie po dvaceti peti a delam jakoby pansky ale s gymballem pod nohama, na pansky si jeste pockam)))jinak hezky rozplánováno

2 Fitnessy Fitnessy | Web | 15. dubna 2009 v 11:09 | Reagovat

tak to jsi dobra s takovym jidelakem.
bohuzel hodka pobihani s kocarkem na uklidneni nestaci, sama vic jak se male deti umi vztekat a to jsem skoro expert pres tento vek. Jak si telo zvykne na poradny naklad a pak se vynecha je prusvih, zvlast s mym jidelnickem kolem 3,2 tis.kcal(cca.12tis. kj) ;-)

3 Fitnessy Fitnessy | Web | 15. dubna 2009 v 11:32 | Reagovat

a jake protein tycky jis? super jsou ty z dm(drogerka), chutnaji jako deli. Ja mam zatim stesti, moc se ucit nemusim-resp.leze mi to do hlavy samo, a dost mi docvakne, seminarky taky pisu narychlo-vsehno okecavam. Jinak hlida babi nebo manzel.
Jim tolik, ale nepocitam si to-nebavi mne to, je to odhadem a dost dela i to me sladke(treba 3-5ks denne). Vseobecne kdyz si vezmu bazalni metabolismus+vydej(cviceni, prochazky,uklid, pece) tak ono to i pres 3tis.vyjde, proto nic nehubnu a spis priberu.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama