DatumPlánSkutečDatumPlánSkutečDatumPlánSkutečDatumPlánSkuteč
1.4.117117 cm20.5.113cm15.7.
109
cm9.9.105cm
15.4.116114 cm3.6.112cm29.7.
108
cm23.9.104cm
29.4.
115115 cm17.6.111cm12.8.
107
cm7.10.
103
cm
6.5.
114113 cm1.7.110cm26.8.
106
cm21.10.102cm

Čest poraženým - ZVORALA JSEM TO

26. března 2009 v 21:55 |  Jak jde život
Ahoj holky, díky moc za komentíky. Moc mě těší jak mě podporujete a že se sem koukáte.

Dneska jsem to totálně zvojtila. Ráno jsem zaspala a nebyla ani běhat, v poledne jsem v práci zůstala sama a menohla jít cvičit a když jsem po práci vyrazila na ten step aerobik, tak jsem si těsně před začátkem uvědomila, že botasky mám ve fitku na druhým konci města .

Aby toho nebyl málo, zašla jsem do mekáče na cheeseburgra a doma jsem si pak dala třetí večeři a pak buchtu s čokoládou.

zítra se to nesmí opakovat.

Na svoji obranu musím říct, že jsem pak doma dala 20 kliků a 30 dřepů, no ale stejně. Den na prd. Asi bude na tom mým mottu v záhlaví něco pravdy, dokud se s tím nechlubím tak to jde. Jen to napíšu, hned to zvořu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 ewa23 ewa23 | Web | 26. března 2009 v 22:40 | Reagovat

aaale, neboj holka, to sa obcas stava, zajtra bude lepsi den :)

2 Fitnessy Fitnessy | Web | 27. března 2009 v 11:23 | Reagovat

no to mi povidej, taky bych si z toho motta mela vzit priklad :-D

ale jednou se nic nestane. To te dostala do kolen ta nemoznost cviceni, no.

3 Annie Annie | Web | 27. března 2009 v 14:05 | Reagovat

jeden den tvoji postavu rozhodne neovlivni :) ale verim ze to nastve..jinak nechci ti radit neco o cem uz davno vis, ale prece jen :) posilovani je fajn ale to kardio, pokud chces opravdu jen par kil dolu je urcite nejlepsi. jeste dulezitejsi nez pohyb je ale bohuzel to jidlo no..sacharidy omezit na minimum..pokud to vydrzis tak mas vyhrano .)

4 Annie Annie | Web | 27. března 2009 v 17:47 | Reagovat

myslim ze toho vis o jidle i o cviceni dost, ale vzdycky je dobry se treba podivat na nejaky novy clanky na netu a inspirovat se :-) Co se tyce jidla, musim priznat ze ja jim porad to samy kazdy den a uz jsem si na to zvykla ze mi to ani nevadi. Tvaroh je urcite dobry, protoze je prave hodne syty takze po nem nemas hlad. nevim jestli ho jis samotny, ja teda jen obcas, vetsinou si ho mixuju treba s kouskem banau, nebo jahodama, nebo pomerancem, kdyz nechci zadny sacharidy navic, tak s kakaem a sladidlem. Dneska jsem ho treba mela s prouzkem pokrajeny horky cokolady a bylo to taky moc dobry :) ale se sladkostma opatrne. Ja osobne sladky jinak skoro nikdy nejim takze na nej ani nemam chut, to je vyhoda. Rychly cukry jen po treninku, nebo rano po probuzeni. vynechala bych uplne testoviny, brambory a ryzi. Vim, ze je to drahy, ale nejlepsi je nakupit si rybi maso nebo kureci. To se da jist i samotny nebo se salatem. Zadny racia, dej si treba jen kousek celozrnnyho peciva denne. Jeste jsem chtela doporucit soju. ja teda snim asi vsechno, nevim jak komu by to chutnalo, ale ja si obcas koupim ten pytlik (150gr) cely ho uvarim s kostkou bujonu a mam to tak na dve porce. zadny sachridy, a i kdyz rost. bilkoviny nejsou nicmoc je to taky dobry obcas si to dat a taky to zasyti. Zkus treba na obmenu i tofu:-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama