DatumPlánSkutečDatumPlánSkutečDatumPlánSkutečDatumPlánSkuteč
1.4.117117 cm20.5.113cm15.7.
109
cm9.9.105cm
15.4.116114 cm3.6.112cm29.7.
108
cm23.9.104cm
29.4.
115115 cm17.6.111cm12.8.
107
cm7.10.
103
cm
6.5.
114113 cm1.7.110cm26.8.
106
cm21.10.102cm

31.3.

31. března 2009 v 22:50 |  Hami mňam
Další jídelníček, další den cvičení a běhání za mnou. Dneska bylo krásně jarně, že?

9:00 jogurt, müsli
11:00 kafe, müsli tyčka, jogurt
14:00 pangasius, okurka, rajče

15:00 jablečná dřeň
17:00 ledový salát

19:00 celozrnná houska, krabí pomazánka, cottage

Dneska toho bylo nějak pomálu
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 ewa23 ewa23 | Web | 1. dubna 2009 v 9:46 | Reagovat

pekne pekne :) ja som mala pangasia tusim v pondelok, dobra rybka :) priatel ju super spravil, tak dufam, ze bude robit castejsie :)

2 Annie Annie | Web | 1. dubna 2009 v 12:50 | Reagovat

Ahojky, rada zhodnotim, i kdyz teda nechci prilis kritizovat :) jidelnicek je podle me supr:) akorat bych mozna ubrala malinko toho sladkyho..pokud ale ten den i sportujes, proc ne:) jinak s kj se pocitat nemusis. melo by te ale zajimat kolik ma ktera potravina g tuku a sacharidu..najdi si nekde kolik je tvuj optimalni prijem bilkovin, sachru a tuku a podle toho bych se nejak ridila..

3 Annie Annie | Web | 1. dubna 2009 v 15:18 | Reagovat

jj presne jak jsi napsala, moje jidelnicky jsou podobny, obcas i "zresim" nejakym tucnejsim syrem nebo kouskem cokolady, ale radsi ne moc casto:-)

pred posilkou jako posledni jidlo je nejlepsi dat si treba tvaroh nebo jogurt s ovesnyma vlockama a treba 10min pred odchodem jeste pulku bananu, tu druhou dat tesne po treninku, nebo cokoliv jinyho sladkyho. To je dulezity, aby telo nebralo tu vycerpanou energii ze svalu. Jinak tak hodku po tom protein a pak az za dalsi pulhodky treba normalni jidlo..

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama